luni, 8 aprilie 2013

Culorile primăverii

   Chiar dacă această primăvară s-a arătat cam friguroasă şi ploioasă putem să ne înveselim cu ceva culori pentru machiajul şi manichiura din fiecare zi.
    Pentru mine mare schimbare nu este căci indiferent de anotimp prefer rujurile şi fardurile de obraz rozalii, dar m-am gândit să va arat culorile pe care le voi purta în acest sezon.
  Rujuri.
    Chiar vreau să termin o parte din aceste rujuri înainte de a îmi cumpăra altele, gen cele Kate Moss pe care am pus ochii de mult.
. Maybelline - Pink Juice şi Amber rose (din gama Color sensational), Revlon -  Baby Pink



Apoi cele topite şi rupte dar încă funcţionale, Astor - 100, Elf Mineral - Runway Pink, Elf Essential - Classy, Bourjois - Beige Elegant, Nyx - Ceto.




Se adaugă un fost balsam de buze de la Elf în care am pus un ruj topit din gama Elf Essential şi din nuanţa iniţială de Natural a devenit un roşu rozaliu pe care îl folosesc şi ca blush cremă. Plus un creion Elf în Coral, pe care îl las mai pe finaul primăverii, când e mai cald şi eu poate ajung să prind un uşor bronz.


Farduri de obraz.
     Acum sunt la capitolul rozuri dar dacă se mai încălzeşte trec şi la nuanţe de piersică şi coral, dar cred că acestea arată mai bine pe o piele un pic bronzată...acolo prin mai... Din păcate nu prea ştiu cum se numesc culorile că s-au cam sters de pe ambalaj sau sunt scrise de furnici.... Rozurile principale sunt de la Elf din gama Studio, primul e cu un sclipici discret, cel de al doile e mat, cele două de la Nyx, cel de suns în Pinky, cel de jos e Desert Rose.

Nuanţele de coral - peach, Rimmel -Coral, Nyx Peach, şi unul Elf Studio

Pe mai târziu, probabl spre vară adaug şi blushul din paleta Sleek Face Form, care e tot un coral








    Nu am pus poze cu hightlightere....dar cele mai folosite sunt Elf Gotta Glow, Sleek in Glisen (cremă) şi Sleek Glo Peach Summer.
   Lacuri de unghii
      Indiferent de anotimp preferatele mele sunt cele trei nuanţe pe care le am de la Farmec, nu doar pentru culori dar şi pentru că sunt foarte rezistente.

Dacă vreau o schimbare aleg o culoare din gama Maybelline Color Mania, după cum se vede tot spre roz tind tot mai mult.


Cam acestea sunt culorie cu care aştept adevărata primăvară..Voi cum vă pregătiţi de primăvară ????
Ce produse preferaţi pentru primăvară ???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu