joi, 5 ianuarie 2012

Cum să aplici fardul de obraz în funcţie de forma feţei

    Eu una aplicam fardul de obraz fără să ţin cont de forma feţei mele... dar se pare că am cam nimerit-o... probabil am observat că asta mă avantajează cel mai mult. Dacă te afli în impas, am găsit de net nişte imagini mai mult decât sugestive.... deschizătoare de ochi... ha-ha

Pentru faţa ovală - aplică culoarea în mijlocul obrazului şi du-o uşor spre tâmple, concentraţia cea mai mare a culori este în mijloc  Pentru faţa rotundă - aplică culoarea într-un unghi de 45 de grade, deasupra pomeţilor.


Pentru faţa pătrată - aplică fardul de obraz cu mişcări circulare în punctul cel mai înalt al obrazului. Pentru faţa alungită - aplică culoarea în mod orizontal, destul de lat, dar ai grijă ca marginile să fie difuze...
   Şi pentru că suntem la acest capitol, câteva recomandări cu privire la cele mai bune farduri de obraz, ca mărci mă refer aici, culoarea depinde de preferinţele tale. Cele mai recunoscute şi apreciate nume sunt  MAC, Nars şi mai nou Tarte. pe lângă faptul că sunt greu de găsit pe la noi (dacă eşti din Bucureşti mai ai şanse) sunt şi foarte scumpe.... La fel de scumpe sunt şi cele Dior, Chanel, Lancome. Eu una nu mi le-am permis dar am auzit numai lucruri bune, primele sunt folosite de makeup artişti în prezentările de modă internaţionale şi la machiajul vedetelor... deci trebuie să fie mai mult decât bune.
    Din categoria, ce ne putem permite,  sunt fardurile de la Sleek, care au preţul de 30 lei, se pot achiziţiona online. Tot online se pot lua cele de la Elf, mie îmi plac cele din gama studio, 18 lei ( cele din gama de 8 lei nu îmi plac, sunt prea pudrate şi nu au o pigmentaţie aşa de bună). Din magazine poţi încerca cele de la Rimmel sau cele de la Maybelline care sunt chiar bune.
   Dacă ai şi alte recomandări sau sugesti lasă-le într-un comentariu mai jos. Mersi!

2 comentarii: